domingo, 2 de octubre de 2016

Primers dies d'Informàtica

Jo ja havia cursat esta assignatura durant l'ESO, així que m'esperava alguna cosa semblant als primers dies. Així i tot, mai m'havia manejat en un blog, i açò ha sigut una sorpresa perquè les llibretes les enviàvem en Word quan anava al col·legi anterior (Marni).




El primer dia ens van manar fer un compte de Gmail on pogueren arribar-nos tots els e-mails que els professors ens manaren, i a l'assignatura d'Informàtica, vam haver de crear-nos un blog. Vaig tindre diversos problemes al principi, però el professor ens va deixar un llistat de tot el que calia fer, i, seguint-ho pas a pas, finalmente ho vaig aconseguir.






Després havíem de donar-li un aspecte més esquemàtic i bonic estèticamente parlant, fins a aconseguir la sèrie de coses publicades al blog del professor, i una vegada fet, crear la nostra primera entrada; amb etiquetes i tot! I posar una imatge. En el meu cas, vaig triar una en relació al que més m'agrada, que últimament és l'univers.

No hay comentarios:

Publicar un comentario